მთავარი მოსწავლეებს აბიტურიენტებს სტუდენტებს მშობლებს პედაგოგებს ადმინისტრატორებს რეკლამა გალერეა
FORUM
 
  მზარეულის სასერტიფიკატო პროფესიული კურსები    დამატებითი ინფორმაციისთვის დარეკეთ 577 747 881, 577722709    
RSS
რესურსები
აქტიური მომხმარებლები
ალექსანდრე ეჯიბაძე  
მზია გიგუაშვილი  
ნანა ხახუტაიშვილი  
 
 
 
 
 
 
ქეთევანი ვარდანაშვილი  
 
ახალი კომენტარები
  • მასწავლებელთა სასერტიფიკაციო გამოცდების ტესტები და სწორი პასუხები /Cat-ის საგამოცდო სისტემაზე მუშაობა გრძელდება/
  • გთხივთ დადოთ მასწავლებელთა სასერტიფიკაციო გამოცდაზე გამოყენებული ბიოლოგიის ტესტები და პასუხები და მირჩიეთ რა უნდა გავითვალისწინო გავდივარ გამოცდაზე და ვნერვიულობ
  • „ინდიგოს ბავშვები“ - რა ვიცით მათ შესახებ?
  • -------
  • მათემატიკური პირამიდების საოცრება
  • dz magaria
  • 1992-93 წლების ომის შემდგომი ტრავმა აფხაზეთიდან დევნილებში
  • ბოლომდე რატომ არ დაიდო? :/
  • აზრი აქვს ცხოვრებას ... ცხოვრების მოლოდინში?
  • მოლოდინის რეალიზაცია მხოლოდ შენზე არ არის დამოკიდებული, თუ დავუკვირდებით ყველაფერი ეს ალბათობაზეა აგებული,
  • დედამიწის სიხშირე და ადამიანის ტვინი. რატომ უნდა გარდაიქმნას ადამიანი?
  • cota fizika unda icode es rom gaigo da me ver gavigeb
  • მერე რა იყოს და იმედია მაქსიმალურად ყველა ჩავაბარებტ წარმატებებიიიიიიიიი
  • მეცხრე კლასის ბოლოს, რომ გამოცდებია ძნელია?
  • მეცხრე კლასის გამოცდები ადვილია ჩავაბარე ძირითად საგნებშია მაგრამ საწიროა მერწმუნეთ

  • ara
  • „ინდიგოს ბავშვები“ - რა ვიცით მათ შესახებ?
  • mxolod am kriteriumebit adgent bavshvi nu adamiani aris tu ara rindigo?iqneb raime metodi shemogetavazebinat,romlis mixedvitac gavarkvevdit misi auris fersa tu taobisadmi identobas ...
     
     

     

    ფსიქოლოგია და მარკეტინგი ნანახია (2238) - ჯერ 29 აგვისტო 2016

    სტატია მარკეტინგსა და ფსიქოლოგიას აკავშირებს.ის გვიჩვენებს თუ როგორ იყენებენ ფსიქოლოგიურ ცოდნას წარმატებული ბიზნესის საწარმოებლად. თანამედროვე მატერიალისტური საზოგადოება მომხმარებლური ტენდენცებით ხასიათდება , მისი პრაგმატული მისწრაფებები მარკეტინგის სფეროში მომუშავეთათვის მხოლოდ სისუსტედ აღიქმება,რომელიც მისავეს საწინააღმდეგოდ გამოიყენება. სტატიაში ყურადღება გამახვილებულია ფერთა ფსიქოლოგიაზე. ფერების გავლენა ემოციებზე ამა თუ იმ  ბრენდის პიარისას კიდევ ერთი ძლიერი იარაღია მარკეტინგის სამყაროში. მასსი გაანალზებულია ის მეთოდები,რომელსაც აქტიურად იყენებენ კომპანიები და უშუალოდ კონსულტანტები მათი პროდუქტის გასაყიდად. სტატია მიზნად ისახავს მკითხველს დაეხმაროს გონიერ მომხმარებლად ჩამოყალიბებაში.  

    გამოყენებული ლიტერატურა:"ფსიქოლოგია და ცხოვრება" ( გერიგი ,ზიმბარდო 2002), კვლევები  რეგანი (1971)

    კომენტარები (0)

    კომენტარები  
    გაზიარება
    მსგავსი თემები :
    | ფსიქოლოგია |
       
  • კომენტარის დასატოვებლად უნდა გაიაროთ ავტორიზაცია !
  •  
    საკვანძო სიტყვები  
    სასწავლო დაწესებულების მართვა ბავშვის კვება და მოვლა რელიგია განათლება საქართველოში და მსოფლიოში სასარგებლო რჩევები შემოქმედება/ხელოვნება/კულტურა ფიზიკური კულტურა და სპორტი მომზადება/ტესტირება/ჩაბარება ინტერესები/კონკურსები სარეკლამო მომსახურება პედაგოგიკა/ფსიქოლოგია სწავლა საზღვარგარეთ/სტიპენდიები და გრანტები საგანმანათლებლო დაწესებულებები ადამიანთაშორის ურთიერთობა სასწავლო აღმზრდელობითი დაწესებულებები გართობა/თამაშები სიახლე განათლების სფეროში სასწავლო პროცესი/საგნობრივი სწავლება/მეთოდიკა სხვა დასაქმება/კარიერა/ბიზნესი გამოცემები/პუბლიკაციები მეცნიერება/ტექნიკა ბავშვის აღზრდა მშობელი და ოჯახი დასვენება/ტურიზმი კომპიუტერული ტექნიკა/ინტერნეტი ბუნება/ეკოლოგია მედიცინა და პროფილაქტიკა კვალიფიკაციის ამაღლება გაერთიანებები/სოციალური ქცელები საზოგადოებრივი ურთიერთობები
    ანონსი  
     
    მთავარი   მოსწავლეებისთვის   სტუდენტებისთვის
    მშობლებისთვის   პედაგოგებისთვის   ადმინისტრატორებისთვის
       
    ავტორიზაცია
    შესვლა
    დაგავიწყდათ პაროლი; ?
    დარეგისტრირდით !
    ურჩიეთ საიტი მეგობარს !
    სიახლეების გამოწერა
     
    ჩვენი მეგობრები
     
    სიახლეები  
     

    RSS
    | ავტორიზაცია | რეგისტრაცია | პროექტის შესახებ | წესები და პირობები
    იპოვეთ შეცდომა? | გვაცნობეთ პლაგიატის შესახებ
    საავტორო უფლებები დაცულია © www.education.ge - 2020