აქტიური მომხმარებლები |
 |
ალექსანდრე ეჯიბაძე |
 |
მზია გიგუაშვილი |
 |
ნანა ხახუტაიშვილი |
 |
მარიამი ნარიმანაშვილი |
 |
ნინო ბაიდოშვილი |
 |
ვიკა |
 |
თიკა გამყრელიძე |
 |
ნათია სორდია |
.jpg) |
მარიამ დავითაშვილი |
 |
ქეთევანი ვარდანაშვილი |
|
|
ახალი კომენტარები |
|
ar aris dzalian rtuli,mtavaria mondomeba :* |
მე ვერ დავამატებ ტესტს? |
შენც შეგიძლია დამატება. სადაც ტესტებს ნახულობ , იქვე არის "დაამატე ტესტი" . ამას დააწექი და შექმენი. |
|
მერე რა იყოს და იმედია მაქსიმალურად ყველა ჩავაბარებტ წარმატებებიიიიიიიიი |
|
|
|
ფსიქოლოგია და მარკეტინგი
ნანახია (2153) - ჯერ
|
29 აგვისტო 2016 |
 სტატია მარკეტინგსა და ფსიქოლოგიას აკავშირებს.ის გვიჩვენებს თუ როგორ იყენებენ ფსიქოლოგიურ ცოდნას წარმატებული ბიზნესის საწარმოებლად. თანამედროვე მატერიალისტური საზოგადოება მომხმარებლური ტენდენცებით ხასიათდება , მისი პრაგმატული მისწრაფებები მარკეტინგის სფეროში მომუშავეთათვის მხოლოდ სისუსტედ აღიქმება,რომელიც მისავეს საწინააღმდეგოდ გამოიყენება. სტატიაში ყურადღება გამახვილებულია ფერთა ფსიქოლოგიაზე. ფერების გავლენა ემოციებზე ამა თუ იმ ბრენდის პიარისას კიდევ ერთი ძლიერი იარაღია მარკეტინგის სამყაროში. მასსი გაანალზებულია ის მეთოდები,რომელსაც აქტიურად იყენებენ კომპანიები და უშუალოდ კონსულტანტები მათი პროდუქტის გასაყიდად. სტატია მიზნად ისახავს მკითხველს დაეხმაროს გონიერ მომხმარებლად ჩამოყალიბებაში.
გამოყენებული ლიტერატურა:"ფსიქოლოგია და ცხოვრება" ( გერიგი ,ზიმბარდო 2002), კვლევები რეგანი (1971) |
ავტორი :ეკატერინე მგელაძე |
კომენტარები (0) |
|
კომენტარის დასატოვებლად უნდა გაიაროთ ავტორიზაცია !
|
მთავარი |
|
მოსწავლეებისთვის |
|
სტუდენტებისთვის |
|
|
|
|
|
|
მშობლებისთვის |
|
პედაგოგებისთვის |
|
ადმინისტრატორებისთვის |
|
|
|
|
|
|
ჩვენი მეგობრები |
კულინარიის კურსი - 20% ფასდაკლებით
500 ლარად 600 ნაცვლად შეისწავლეთ მზარეულის ინტენსიური სასწავლო კურსი ზამთარში და უკვე გაზაფხულიდან დაიწყეთ მუშაობა. ფასდაკლება მოქმედებს მხოლოდ 2018 წლის 5 დეკემბრამდე.
|
ინგლისური ენის
შესწავლა სწრაფად
|
|
|
|
|
|