მთავარი მოსწავლეებს აბიტურიენტებს სტუდენტებს მშობლებს პედაგოგებს ადმინისტრატორებს რეკლამა გალერეა
FORUM
 
 

თითოეული თქვენგანის დონაცია, ანუ შემოწირულობა  - მოემსახურება მის მხარდაჭერას, ფუნქციონირებასა და სრულყოფას!    

RSS
რესურსები
აქტიური მომხმარებლები
ალექსანდრე ეჯიბაძე  
მზია გიგუაშვილი  
ნანა ხახუტაიშვილი  
მარიამი ნარიმანაშვილი  
ნინო ბაიდოშვილი  
ვიკა  
თიკა გამყრელიძე  
ნათია სორდია  
მარიამ დავითაშვილი  
ქეთევანი ვარდანაშვილი  
 
ახალი კომენტარები
  • მასწავლებელთა სასერტიფიკაციო გამოცდების ტესტები და სწორი პასუხები /Cat-ის საგამოცდო სისტემაზე მუშაობა გრძელდება/
  • გთხივთ დადოთ მასწავლებელთა სასერტიფიკაციო გამოცდაზე გამოყენებული ბიოლოგიის ტესტები და პასუხები და მირჩიეთ რა უნდა გავითვალისწინო გავდივარ გამოცდაზე და ვნერვიულობ
  • ar aris dzalian rtuli,mtavaria mondomeba :*
  • „ინდიგოს ბავშვები“ - რა ვიცით მათ შესახებ?
  • -------
  • მათემატიკური პირამიდების საოცრება
  • dz magaria
  • 1992-93 წლების ომის შემდგომი ტრავმა აფხაზეთიდან დევნილებში
  • ბოლომდე რატომ არ დაიდო? :/
  • აზრი აქვს ცხოვრებას ... ცხოვრების მოლოდინში?
  • მოლოდინის რეალიზაცია მხოლოდ შენზე არ არის დამოკიდებული, თუ დავუკვირდებით ყველაფერი ეს ალბათობაზეა აგებული,
  • დედამიწის სიხშირე და ადამიანის ტვინი. რატომ უნდა გარდაიქმნას ადამიანი?
  • cota fizika unda icode es rom gaigo da me ver gavigeb
  • მე ვერ დავამატებ ტესტს?
  • შენც შეგიძლია დამატება. სადაც ტესტებს ნახულობ , იქვე არის "დაამატე ტესტი" . ამას დააწექი და შექმენი.
  • მერე რა იყოს და იმედია მაქსიმალურად ყველა ჩავაბარებტ წარმატებებიიიიიიიიი
  • მეცხრე კლასის ბოლოს, რომ გამოცდებია ძნელია?
  • მეცხრე კლასის გამოცდები ადვილია ჩავაბარე ძირითად საგნებშია მაგრამ საწიროა მერწმუნეთ

     
     

     

    ინტერპერსონალური მიზიდვა ნანახია (10000) - ჯერ 07 თებერვალი 2013

         სოციალურ ფსიქოლოგიურ ლიტერატურაში მიზიდვა და მოწონება განიხილებიან თითქმის როგორც სინონიმური ცნებები. მოწონებაში იგულისხმება პირველადი პოზიტიური ემოციონალური დამოკიდებულება რომელიც შემდგომში უფრო ღრმა ემოციონალურ დამოკიდებულებაში შეიძლება გადაიზარდოს. ერთი სიტყვით, მოწონება (მიზიდვა) წარმოადგენს ატიტუდს რომელიც გვიყალიბდება სხვა ადამიანის შესახებ და ასეთი ატიტუდის ჩამოყალიბებაში ძირითად როლს აფექტი თამაშობს. .. ინტერპერსონალური მიზიდვა გულისხმობს ინტერპერსონალურ შეფასებას, რომელიც მოწონება-არმოწონების განზომილებაში ლოკალიზირდება. სოციალური პერცეპციის განხილვისას ჩვენ ვნახეთ, რომ ინდივიდის მიერ ინდივიდის აღქმაში წამყვანია საშემფასებლო განზომილება, რომელსაც ემოციონალური ელფერი აქვს. როდესაც ვინმეს ან რამეს ვაფასებთ ამ ობიექტისადმი პოზიტიური გრძნობა გადამწყვეტია მისი შეფასებისათვის.

                          მოწონება განსაკუთრებული მნიშვნელობისაა ინტერპერსონალურ ურთიერთობაში, რადგან ამით განისაზღვრება ინდივიდების ურთიერთქმედება. მოწონება პრაქტიკულად მოქმედებს ურთიერთობის ნებისმიერ ფაზაზე - თუ რამდენად ირჩევენ ისინი ერთმანეთს, რამდენად ახდენენ გავლენას ერთმანეთზე და .. როდესაც ინდივიდი ხვდება ვინმეს პირველი კითხვა რომელსაც ის სვამს არის შემდეგი: მომწონს ის მე? მოვეწონე მე მას?

                          ნებისმიერი ინდივიდი (თქვენის ჩათვლით) მოსწონს ზოგიერთს, არ მოსწონს ზოგიერთს და ზოგიერთი მის მიმართ ნეიტრალურ დამოკიდებულებას იჩენს. დგება საკითხი, რა განსაზღვრავს იმას, თუ ვინ მოგვეწონება და ვინ არა? უნდა ვივარაუდოთ, რომ მოწონება ეფუძნება თვით იმ პირის ინდივიდუალურ მახასიათებლებს და ქცევებს, ვისაც აფასებენ (მაგ. მისი ხიბლი, გონიერება და ..). .. ჩვენ ვრეაგირებთ იმ ინდივიდების გარკვეულ ასპექტებზე ვისაც ვაფასებთ, ჩვენი შეფასება ამ ასპექტებს ეფუძნება. მაგრამ აღმოჩნდა, რომ ჩვენს მოწონება არმოწონებაზე გავლენას ახდენენ ფაქტორები, რომლებსაც არაფერი აქვთ საერთო თვით ინდივიდთან. ხშირად, აღმოჩნდა, რომ მოწონებაზე გავლენას ახდენს თუ როგორ ინტერპრეტაციას აძლევს შემფასებელი შესაფასებელი პირის ინდივიდუალურ მახასიათებლებს (მაგ. ხიბლს და გონიერებას). მოწონება ნაწილობრივ დამოკიდებულია აგრეთვე შემფასებელ და შესაფასებელ ინდივიდებს შორის მსგავსება განსხვავებაზე (მაგ. განსხვავება დემოგრაფიულ მონაცემებში, რწმენებში, ატიტუდებში და ..). ბოლოს, მოწონებაზე გავლენას ახდენს აგრეთვე სოციალური კონტაქტები, რომლებშიც ურთიერთქმედებენ ისინი.

                          ბოლოს, მოწონებაზე მოქმედებს აგრეთვე აფილიაციის მოთხოვნილება თუ რამდენადაა ის შემფასებლის პიროვნული მახასიათებელი.

                          ინტერპერსონალური მიზიდვის კვლევების მიზანია იმ ფაქტორების იდენტიფიკაცია, რომლებიც განსაზღვრავენ ინტერპერსონალურ შეფასებას.

     

    წყარო: რ. ქვარცხავა , „სოციალური ფსიქოლოგია“

    ავტორი :ნინო ბაიდოშვილი კომენტარები (0)

    კომენტარები  
    გაზიარება
    მსგავსი თემები :
    | ფსიქოლოგია | | სხვა |
       
  • კომენტარის დასატოვებლად უნდა გაიაროთ ავტორიზაცია !
  •  
    საკვანძო სიტყვები  
    ვცვლი კონფერენციები/ღონისძიებები განათლება/სწავლება მომსახურება სტიპენდიები ჯანმრთელობა/პროფილაქტიკა სხვა ვყიდი ვარ სპეციალისტი კურსები/ტრენინგები/სტაჟირება ხელოვნება/კულტურა გავაჩუქებ ვიყიდი ფიზიკური კულტურა/სპორტი ტურიზმი/დასვენება/გართობა ვეძებ სპეციალისტს სასწავლო პროგრამები ტენდერები/გრანტები
    ანონსი  
     
    მთავარი   მოსწავლეებისთვის   სტუდენტებისთვის
     

    პედაგოგთა შორის ყოველთვის იყო ცნობილი ჭეშმარიტება, რომ უმაღლესი განათლების მიღების დამადასტურებელი დიპლომის მიღება - ფინიში არაა, ეს - მხოლოდ სტარტია:  
     
    მშობლებისთვის   პედაგოგებისთვის   ადმინისტრატორებისთვის
       
    ავტორიზაცია
    შესვლა
    დაგავიწყდათ პაროლი; ?
    დარეგისტრირდით !
    ურჩიეთ საიტი მეგობარს !
    სიახლეების გამოწერა
     
    ჩვენი მეგობრები
     
    სიახლეები  
     

    RSS
    | ავტორიზაცია | რეგისტრაცია | პროექტის შესახებ | წესები და პირობები
    იპოვეთ შეცდომა? | გვაცნობეთ პლაგიატის შესახებ
    საავტორო უფლებები დაცულია © www.education.ge - 2022